Alla inlägg den 14 april 2011

Av Annelie - 14 april 2011 22:09

Ja snart iaf,jag har några "måste bara" att göra först... Jag valde ju Criminal Minds före att hänga tvätt,så den måste ju hängas..  


Helt underbart väder har vi ju haft idag igen men det hade inte behövt blåsa som det gjorde..

Underbar årstid vi går tillmötes..när man faktiskt kan vara ute utan att frysa,nackdelen är ju att hemmet blir lite eftersatt,men det gör mindre..Det är ju inte så att det är så många som tar städningen av mig  ..

Hinner ju ta itu med hemmet lite imorgon innan jobbet  Snart HELG!!   Skönt!!


   

Jag spelar denna för er idag,blir vackrare och vackrare för varje gång jag lyssnar på den  


Och denna,kan man bli annat än glad av den..Måste erkänna att jag först inte tyckte om den men den blir bara bättre och bättre..


Nä nu är det dags att ta itu med mina måsten så jag kommer i säng någon gång   Men NATTI NATTI på er ni goa,skit goa och mindre goa 


Puss och kram..Tjingeling  

Av Annelie - 14 april 2011 08:12

Ja men herre vad dagarna springer iväg...Snart helg igen :)


Idag blir det nog till att vara ute efter jobb,dagis och skolan,solen skiner på oss och det är ju såå underbart  


Tog mig en promenad till affären igår och på vägen hem stannade jag upp och bara tittade ut mot vattnet och fick en sån kick till livet och vad vi faktiskt har möjlighet till,tacksamhet,glädje.. Det är ju underbart att leva bara man ger sig en möjlighet att kunna se allt det vackra omkring,även om vissa dagar kan kännas gå i mörkrets tecken så vet jag att runt hörnet kan solen lysa igen  FANTASTISKT!!


Har just nu två av mina gudbarn hos mig..Maja plockar upp i skostället och lille Wilmer plockar av den.. Kan ju tyckas som ett evighetsjobb för henne men hon är så glad för att hon har sällskap :) Patricia leker med Elins barbiedockor och verkar ha skoj  Så här är lugna gatan  


Nä om man ska ta och fixa lite inför jobb och dagis 


Ta nu hand om dagen och er själva   


Puss och Kram

Tjingeling        

Presentation

Adhd,tourettes,utvecklingsstörning,det är hårda ord men det är oxå min vardag❤️ Sliten morsa till fem barn varav fyra med olika problematik❤️ Älskar min ”Kaos” familj,att virka och vara med mina nära å kära❤️

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18 19 20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards