Alla inlägg den 9 april 2011

Av Annelie - 9 april 2011 22:44

Tjenixen :)


 Jag har nyss avnjutit ett fotbad,kopp kaffe,filmen YES MAN och det bästa sällskap man kan ha; MIG    Behöver jag nämna att jag har lika lena fötter som en ny född nu??  


Börjar dra ihop sig för sängen,det kommer ju en dag imorgon med,med träning för mannen och fix inför en HELT ny vecka med nya möjligheter 


Haft en dundrande huvudvärk här i eftermiddag och tyvärr har den inte riktigt släppt greppet ännu,men jag hoppas den gör det efter en nattsömn iaf 


Nå men vårda tiden alla söta,den kommer ju ej i retur..Lite sanning ligger det ju i filmen jag sett ikväll,man kan inte säga nej till allt det goda som livet erbjuder och kanske inte säga ja till allt heller..Man får hitta sin egen vågskål för vad man klarar.. Älskar mitt liv och de underbara som finns i det..Finns ju en menig med allt och varför inte alla finns kvar i ens liv..Men så länge man kämpar för det man tror är rätt så hamnar man oftast rätt oxå..     Det är iaf vad jag tror  

Pussen och kramen på er alla   Natti Natti 

Av Annelie - 9 april 2011 08:08

God morgon alla glada :)


Skönt så skönt med helg :) Här är det väldigt lugnt,pojkarna är på sitt rum och flickorna kollar tv  


Idag ska jag försöka mig på att baka citronbullar,chefen bjöd på bullar för någon dag sedan och det var citron i dem åh så goda..Så idag ska jag testa 

Hoppas jag lyckas!


Annars händer det nog inte så mycket idag,jo kanske lite städ på schemat,blåser ju halv storm ute så det blir nog en lugn dag inne   


 ÄLSKAR MIN FAMILJ  Ni betyder allt :)


Nå men en kopp kaffe på detta så blir allt toppen    


Puss och kram!! Tjingeling!! Ta hand om dagen och varandra  

Presentation

Adhd,tourettes,utvecklingsstörning,det är hårda ord men det är oxå min vardag❤️ Sliten morsa till fem barn varav fyra med olika problematik❤️ Älskar min ”Kaos” familj,att virka och vara med mina nära å kära❤️

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18 19 20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards