Alla inlägg den 3 april 2011

Av Annelie - 3 april 2011 21:47

Hejsan Svejsan!!   


Så efter en aktiv helg så är vi hemma igen..Haft en skön helg trots att det blir en omställning för oss alla.. Jag körde skoter!!! Fasiken vad skoj :)  Farligt roligt  

Grillat korv och myst :) Men det är ju som man säger,borta bra men hemma bäst   Barnen blev ju nöjda och det är ju huvudsaken.. De åkte ju skoter och alla tyckte att det var en rolig upplevelse..


Imorgon åter till allvaret..Jobb,skola och dagis.. En del extra denna vecka med föräldramöte och grejor..Skojsigt värre   


Nå men det börjar nog dra ihop sig för sängen.. Sov sött alla söta  


Tjingeling!! Puss och kram

Presentation

Adhd,tourettes,utvecklingsstörning,det är hårda ord men det är oxå min vardag❤️ Sliten morsa till fem barn varav fyra med olika problematik❤️ Älskar min ”Kaos” familj,att virka och vara med mina nära å kära❤️

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18 19 20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards