Alla inlägg den 28 september 2009

Av Annelie - 28 september 2009 22:09

Jaha,en ny vecka...Hm undra vad denna vecka ska innehålla då...Ja,de e ju föräldramöte imorgon,sen är de nog inte så mycket mer..Men varje dag går ju och det med en otrolig fart..Skrattande


Helgen har varit lugn för oss...Barnen var med pappa i lördags så jag passade på när de åkte på lördagsmorgonen att gå och lägga mig igenCool Var så skönt...Sen gick jag en sväng på stan för att sen gå hem och städa...Käkade middag med äldsta tösen innan de andra fyra kom hemTungan ute Mös med lördagsgodis till bolibompa och sen var det fyra trötta som gick i sängGlad

Igår vart vi hämtade och kom iväg på en liten utflykt innan middagsbestyren var igång=)

Å nu sitter jag här,tokgäspar och försöker hitta orken till att ta mig in i duschen innan jag faller av datastolenFlört.. 


Imorgon är en ny dag som väntar på att få upptäckas och det tänker jag inte missa...Många frågor som kanske får sitt svar imorgonSkrattandehoppas det iaf...


Nä nu ska jag slita mig...men natti natti alla...

puss och kram

Presentation

Adhd,tourettes,utvecklingsstörning,det är hårda ord men det är oxå min vardag❤️ Sliten morsa till fem barn varav fyra med olika problematik❤️ Älskar min ”Kaos” familj,att virka och vara med mina nära å kära❤️

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards