Alla inlägg den 2 september 2009

Av Annelie - 2 september 2009 21:10

Hejsan Hoppsan!!

Jo men visst är det så?Mirakel finns,bara man öppnar sina ögon..:)


Här är livet ganska lika som sist..Jag har hamnat i en svacka som verkar för stunden jäkligt svår att ta sig ur..Men jag vet att jag kommer lyckas,förr eller senare..Jag har då inte gett upp hoppet och det är ju det som är huvudsaken=)

Jag vill gärna tro att man inte får mer än man klarar av..Vet att jag sagt det förut..=)


Annars så rullar allt på...Simme har ju börjat 6-års och Ralle är tillbaka till sin klass..Jennifer har ju börjat 8.an...fattar ni vad jag börjar bli gammal.. =/ Jennifer blir ju 14 år i vinter..Jag fattar inte var tiden tar vägen..Å Lill-lill är ju back in action på dagis..

Majsan är ju fortfarande hemma och hon tycker det nog är skönt att få vila från syskonen lite..=)


Nä nu ska jag nog ta en dusch sen slänga mig i säng...

Önskar er alla en skön kväll=)


puss och kram

Presentation

Adhd,tourettes,utvecklingsstörning,det är hårda ord men det är oxå min vardag❤️ Sliten morsa till fem barn varav fyra med olika problematik❤️ Älskar min ”Kaos” familj,att virka och vara med mina nära å kära❤️

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards