Alla inlägg den 3 september 2009

Av Annelie - 3 september 2009 21:57

Visst är det tamefan otroligt att när man ska till och inta sängläge,då dyker alla tankar och funderingar upp..En jäkla massa varför,hur och när kommer och gnager i en...Men men jag försöker lösa en sak i taget och inte tappa fokus..Man måste kämpa om man vill nånstans här i livet..=)


Dagen idag har varit rätt okej..Var nu ikväll och handlade och skulle ta ut pengar;automat-fan pratade med mig...Shit vad jag hajade till,har aldrig varit med om det förut..


Imorgon är det fredag..Hm vad ska man göra med denna helg då?! Nja den lär ju typ bli lika som förra helgen..Mysig och lugn..Dock lite dåligt på tv bara när man lagt barnen..Men jag har ju min virkning..:)

Imoron har jag mina minsta töser hemma..Lill-lill är ledig på fredagar och måndagar..=)


Nä nu ska jag natta mig själv..Lämnar er med en rätt skön låt,ännu en man som kan sjunga..=) Natti natti...


puss och kram 


Presentation

Adhd,tourettes,utvecklingsstörning,det är hårda ord men det är oxå min vardag❤️ Sliten morsa till fem barn varav fyra med olika problematik❤️ Älskar min ”Kaos” familj,att virka och vara med mina nära å kära❤️

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards