Alla inlägg den 14 september 2009

Av Annelie - 14 september 2009 08:45

Hej hopp alla glada..=)

Nu är det måndag igen och det märktes på mina kidz imorse...Var rätt så sega förutom Ralleman..Så nu ny vecka och nya utmaningar..Denna vecka har jag inget planerat förutom hitta lite ork till att byta rum här hemma=)Älskar och hålla på och jag blir sååå trött och less över mitt mående när jag inte orkar fixa..Men det kommer..=)Hoppet är det sista som överger en=)


Jag har nyss varit och lämnat Simme på skolan och har bara småtöserna hemma=) En tittar tv och en är och leker..=)

Jag har startat en tvättmaskin,ska nog fixa lite java oxå..=) Idag på schemat står det vika tvätt och fixa som vanligt=)


I helgen har jag sågat lite med en eldriven motorsåg...De var rätt så coolt=) Men jag känner mig lite mör i axlar armar=( ...Annars har helgen varit lugn..


Nä nu är det väl dags att jag sätter igång med dagen=)


Kramar och puss från mig=)



Presentation

Adhd,tourettes,utvecklingsstörning,det är hårda ord men det är oxå min vardag❤️ Sliten morsa till fem barn varav fyra med olika problematik❤️ Älskar min ”Kaos” familj,att virka och vara med mina nära å kära❤️

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards