Alla inlägg den 27 januari 2009

Av Annelie - 27 januari 2009 21:16

Hej hopp!!

Mannen är och jobbar..Skönt att det händer något..=)

Tre kvällar blir de ju iaf..Nice..Så nu har jag nyss duschat och sitter här en stund innan jag ska krypa mig i säng..Ska försöka få en tidig kväll men jag brukar misslyckas med det..=/


Förkylningarna härjar här fortfarande..Tyvärr..Det är väl jag och lillan som är värst..E börjar låta väldigt hes..Hoppas jag är bättre tills på torsdag för isf tänkte jag hälsa på mormor och morfar en sväng..men vi får se..=)

Imorgon ska jag vara barnvakt en sväng på morgonen sen ska jag nog försöka städa lite tror jag...Innan dagisbarnen ska hämtas..


Tack gumsam min för att du finns..Är glad över att ha dig som vän..=)


Nå nu ska jag plocka ur tvättmaskinen och sen sova(tror jag)...


Natti natti//Kram



Presentation

Adhd,tourettes,utvecklingsstörning,det är hårda ord men det är oxå min vardag❤️ Sliten morsa till fem barn varav fyra med olika problematik❤️ Älskar min ”Kaos” familj,att virka och vara med mina nära å kära❤️

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards