Alla inlägg den 24 januari 2009

Av Annelie - 24 januari 2009 08:38

Nu har mormor fått kommit hem till morfar för att spendera den sista tiden...Fy vad det känns tufft att både skriva och tänka...BLÄ..

En sak jag har funderat på är om man har satt upp ett skyddsnät kring morfar den dag och frammåt efter att mormor har gått bort...Alltså om mamma och hennes syskon har gjort det...Morfar är ju oxå dålig så han klarar nog inte hur mycket som helst..Tyvärr..Men det känns ju skönt att hon hunnit hem eftersom deras vilja var det..Har satt ett kort i ram här i veckan på mormor..Eller det var ett 4 generationer´s kort..Det var knäppt i somras å redan då var hon väldigt späd..Usch,vill inte mer nu..Men även jag vet att det är ju livets gång..Men det är tufft..


I veckan har vi varit dålig hela familjen..Magsjuka och feber...Men jag ser en ljusning iaf och det är ju skönt..=)

I veckan som kommer ska min 13-åring operera in rör i örat,och min 9-åring ska till habben..Även mannen har ett möte denna vecka och det är till AF på måndag..Hoppas,Önskar och Längtar tills han får ett jobb..=)


Nu ska jag ta min lilla sessa som står här och säger mamma tvångsmässigt... =/   Ha de!//Kram



Nån som kommer ihåg denna?..Barnen tycker djuret är så söööt=)

Presentation

Adhd,tourettes,utvecklingsstörning,det är hårda ord men det är oxå min vardag❤️ Sliten morsa till fem barn varav fyra med olika problematik❤️ Älskar min ”Kaos” familj,att virka och vara med mina nära å kära❤️

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards