Alla inlägg den 20 december 2017

Av Annelie - 20 december 2017 21:57

Var hos min äldsta dotter igår,åh säger jag bara! Så underbart vackert yrväder till barnbarn jag har,fantastiska,överallt och ingenstans fröken! :)

Mådde så bra igår kväll och idag är allt vänt :(

Jag får panik över att julen snart står för dörren,allt ska fixas,paket ska inhandlas,ja å allt för barnen,fika på skolan, jag har absolut INTE kommit nån vart känns det som,känns som om alla känslorna kväver mig,stryper mig långsamt och jag får INGEN luft! Blir hysterisk och till sist alldeles matt. Trodde jag var slut i somras,men det är sämre nu,men jag ska vända detta,vet bara inte hur ännu! Men jag är så tacksam över dem jag har i mitt liv,de som orkar med mina svängar,för jag själv orkar fasen inte med mig och jag fattar inte heller nått om vad som händer med mig..

Men julen kommer, vare sig jag har gnott eller ej :) Så lite julkänsla har jag och ska sakta men säkert fixa och till sist njuta av en fantastisk julhelg med nära å kära! :)

Tacksam över livet och jag ska få kontroll över det igen!

Det var allt från mig ikväll! Ta hand om er!

Av Annelie - 20 december 2017 21:56

Var hos min äldsta dotter igår,åh säger jag bara! Så underbart vackert yrväder till barnbarn jag har,fantastiska,överallt och ingenstans fröken! :)

Mådde så bra igår kväll och idag är allt vänt :(

Jag får panik över att julen snart står för dörren,allt ska fixas,paket ska inhandlas,ja å allt för barnen,fika på skolan, jag har absolut INTE kommit nån vart känns det som,känns som om alla känslorna kväver mig,stryper mig långsamt och jag får INGEN luft! Blir hysterisk och till sist alldeles matt. Trodde jag var slut i somras,men det är sämre nu,men jag ska vända detta,vet bara inte hur ännu! Men jag är så tacksam över dem jag har i mitt liv,de som orkar med mina svängar,för jag själv orkar fasen inte med mig och jag fattar inte heller nått om vad som händer med mig..

[Bild]

Men julen kommer, vare sig jag har gnott eller ej :) Så lite julkänsla har jag och ska sakta men säkert fixa och till sist njuta av en fantastisk julhelg med nära å kära! :)

[Bild]

Tacksam över livet och jag ska få kontroll över det igen!

Det var allt från mig ikväll! Ta hand om er!

Presentation

Adhd,tourettes,utvecklingsstörning,det är hårda ord men det är oxå min vardag❤️ Sliten morsa till fem barn varav fyra med olika problematik❤️ Älskar min ”Kaos” familj,att virka och vara med mina nära å kära❤️

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards