Alla inlägg den 2 december 2017

Av Annelie - 2 december 2017 18:55

Så kom resan jag både våndats och längtat efter,fast egentligen mest våndats för.. Glentons mästarmöte! Jag har såå svårt att släppa kontrollen och på så vis lämna större delen av familjen hemma,hur ska de klara sig utan supermamman,eller läs supernojjiga mamman <3 Nä jag vet att de klarar sig utmärkt själva :)

Ja först och främst bilresan, ja fast den i sig jätte bra, men att släppa kontrollen till andra.. :) Men fram kom vi. :)

Invägningen gick jätte bra :) Middag med klubben och lite shopping innan vi kom till huset :) När kvällen var kommen slocknade jag på mindre än två minuter, så skönt <3

Vaknade till ett kylslaget men ack så vackert Skåne :) Men såå mycket känslor på en tävling, på både gott och ont :) Lider med barnen, både mina och andras <3

Nä nu ska jag njuta av kvällen och barnen här :) Lite virkning och mys ska hinnas med oxå :) Tjingeling <3

Presentation

Adhd,tourettes,utvecklingsstörning,det är hårda ord men det är oxå min vardag❤️ Sliten morsa till fem barn varav fyra med olika problematik❤️ Älskar min ”Kaos” familj,att virka och vara med mina nära å kära❤️

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards