Alla inlägg den 25 juli 2009

Av Annelie - 25 juli 2009 09:15

Hejsan...


Nu är det verkligen länge sedan jag skrev...Just nu är det såå jobbigt i mitt liv...Blääää...

Eller man får väl inte mer än vad man klarar av,tror jag...

Men just nu känns allt kaos..Inget jag ska prata om men jag måste få ur mig lite iaf..


Jag har haft en jätte sjuk dotter hemma ett tag nu...Feber,hosta och SUPER grinig...Kan ju vara därför jag känner mig så slut faktiskt...Inatt har vi haft det kämpigt..Jag hoppas verkligen dagen blir bättre och att hon är på väg upp på fötter...

Inatt var det nog inte hostan som var jobbig...Hon kunde inte sovs,grät och hade drömmar tror jag...Sen hade mina "underbara" grannar ovanpå nån form av fest och deras småbarn sprang ju fram och tillbaka fram till klockan 1...jag var sååå elak...


Visst kan det kännas så ibland som Dead By April sjunger i låten som jag spelar för er idag... Just nu känner jag så...Att det inte spelar någon roll hur man lever sitt liv så är det aldrig bra nog för vissa...Jag blir både fruktansvärt trött och ledsen på allt...

Jag är inte mer än människa jag heller.. Jag försöker göra så jävla bra jag kan!!!!!! 


Mormor jag saknar dig..Jag vet att du är här omkring mig..


Nä nu ska jag fortsätta med min dag och göra det bästa jag kan!!!


kram på er!! 

Presentation

Adhd,tourettes,utvecklingsstörning,det är hårda ord men det är oxå min vardag❤️ Sliten morsa till fem barn varav fyra med olika problematik❤️ Älskar min ”Kaos” familj,att virka och vara med mina nära å kära❤️

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards