Alla inlägg den 9 juli 2009

Av Annelie - 9 juli 2009 22:01

Hejsan!=)


Nu sitter jag här i ljuset av datorn och några tända ljus..Rätt så mysigt faktiskt..

Idag har det bara regnat och varit blåsigt här...Brr..

Jag hoppas verkligen på varmare tider..Men så här på kvällen så kan det ju vara mysigt med tända ljus=)


Jag har fått upp ett hörndatabord alldeles själv..Känns skönt att jag klarade det=)

Barnen har mest varit inne idag pga det kalla vädret,men de har nog haft en bra dag trots allt..

Min store kille har fått en egen dator på rummet idag=) Av mormor och morfar=) Han är stolt..Nu kan han ju spela hög musik på den=) Ska kolla över den imorgon och ta bort lite onödiga program på den..


Annars har dagen varit som vilken dag som helst..

Markiserna sitter på plats på ballis men jag måste bara sy lite..

Men det blir morgondagens bekymmer...

Nu ska jag snart göra natten tänkte jag..Jag har fastnat vid dead by april...spelar dem dagligen..skön musik!


Har tänkt en hel del på  mormor de senaste dagarna...Hon hade inte tyckt om min musiksmak =)

Men hon finns alltid i mina tankar och jag saknar henne till tusen..

Hoppas hon vet att hon var och är älskad och saknad=)

Jag lämnar er med en mäktig kvinna med en härlig röst..

Natti natti alla ni där ute...

Puss och kram


Presentation

Adhd,tourettes,utvecklingsstörning,det är hårda ord men det är oxå min vardag❤️ Sliten morsa till fem barn varav fyra med olika problematik❤️ Älskar min ”Kaos” familj,att virka och vara med mina nära å kära❤️

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards