Alla inlägg under april 2009

Av Annelie - 2 april 2009 19:54

Tjena tjena!


Nu är det återigen en sån här dag som jag känner att jag måste skriva men egentligen inte har nått att säga...Men det kommer nog=)


Veckorna bara springer iväg..Snart påsk..=)

Min lilla treåring har äntligen slutat med välling,funkar jätte bra faktiskt..=)

Hon är duktig,min lilla stumpa..Hennes farmor frågade henne häromdagen om hon ville ha en bebis och hon sa nej för hon vill ju vara mammas bebis,å jag sa åt henne att mamma ville ju isf ha en ny bebis i magen..-Hon tyckte inte det var nå bekymmer;hon sa att hon kan vara i min mage igen så kan hon födas på nytt... ;) Hon är full med ideer denna där...=)


Jag lämnar er ikväll med denna underbara låt som jag säkert lämnat er med förr =) Men den är ju sååå bra och stark...=)

Natti natti gänget där ute..

Presentation

Adhd,tourettes,utvecklingsstörning,det är hårda ord men det är oxå min vardag❤️ Sliten morsa till fem barn varav fyra med olika problematik❤️ Älskar min ”Kaos” familj,att virka och vara med mina nära å kära❤️

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards