Alla inlägg den 18 april 2009

Av Annelie - 18 april 2009 19:39

Tjena tjena!!

Idag har min blivande 6 åring tappat sin första tand..Han är såå mallig att han hann före sin kusin som är 16 dagar äldre..=)


Jag har haft städning idag..I alla rum..Skönt men det syns knappt nu..tyvärrr =( Men jag har iaf..=)


Mannen drack öl igår så det blev ingen övningskörning idag..=(  men men som tur är så kommer det fler tillfällen..Jag hoppas och önskar att jag har råd snart att börja på körskolan..=) Vill ju ha mitt kort..


Efter maten idag så gick vi iväg med min underbara vän på en liten utflykt med alla barn..Härligt..känns skönt att våren är här..=)


Mitt beslut har jag nog redan fattat,sen om det är rätt och fel i andras ögon det ger jag blanka faan i,för det är jag som ska leva med mitt beslut och inte de..=) Sen blir det vad det blir av det..=) Förhoppningsvis det bästa!!=)


Hittade en underbar lår på Youtube att spela för er ikväll..Hoppas ni tycker den är lika bra som mig...=)

Hoppas ni alla får en skön natt!!Jag ska försöka göra den bättre än natten som var..=)  Natti natti!!Kramar till er alla!!



Presentation

Adhd,tourettes,utvecklingsstörning,det är hårda ord men det är oxå min vardag❤️ Sliten morsa till fem barn varav fyra med olika problematik❤️ Älskar min ”Kaos” familj,att virka och vara med mina nära å kära❤️

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards