Alla inlägg den 11 juni 2011

Av Annelie - 11 juni 2011 23:09

Ja så där,nu var man ett år äldre   Haft en skön dag med nära och kära :)

Men en sak fattades..Brukar ju kunna få säga grattis till dig på din namnsdag och nu kan jag inte det...Du saknas mig..Men som sagt du har det bättre där du är..Tänkt på dig mycket nu,du hade nog inte tyckt det varit så skönt här med oss nu när det vart så varmt,så du njuter nog nu,men du är endå så enormt saknad av mig...Vem ska nu ta ton när det är sångdags,vem ska gnugga skäggsstubben mot kinden när man kramas..Fan oxå,jävla sjukdom...Finns så mycket att säga,men ändå får jag inte fram nått..Du lämnade ett enormt stort hålrum efter dig..Men som min son sa,du finns alltid kvar,du finns ju i våra hjärtan  Älskar dig,du finaste morfar...



Presentation

Adhd,tourettes,utvecklingsstörning,det är hårda ord men det är oxå min vardag❤️ Sliten morsa till fem barn varav fyra med olika problematik❤️ Älskar min ”Kaos” familj,att virka och vara med mina nära å kära❤️

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards