Alla inlägg den 28 juni 2010

Av Annelie - 28 juni 2010 21:30

God kväll i stugan =)


Jag har vunnit en auktion på Tradera och jag har betalat,men inte fått vinsten  Känns förjäkligt när den var en födelsedagspresent.......Jag hoppas varje dag när posten ska komma men ännu så har den inte kommit :(  


Mitt hjärta känner även lite sorg idag..Det är jobbigt när man vill men är rädd för att ta sig vatten över huvudet..Jag vill ha hund,men men den dagen kommer nog den med :)


Bränt mig är jag rädd för att jag kan ha gjort idag  men det är ju såååå skönt i solen   :)


En härlig midsommar har vi haft..Mycket mat och trevligt sällskap..Men det är ju som man säger,borta bra men hemma bäst...   

Lämnar er i kväll med en underbar låt.. Önskar er en skön kväll och natt  PUSS OCH KRAM

Presentation

Adhd,tourettes,utvecklingsstörning,det är hårda ord men det är oxå min vardag❤️ Sliten morsa till fem barn varav fyra med olika problematik❤️ Älskar min ”Kaos” familj,att virka och vara med mina nära å kära❤️

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards